close

You are my destiny ~Paul Anka .



You are my destiny . You share my reverie .

You are my happiness . That's what you are .

妳是我的真命天女,妳分享我的夢想。

妳是我的幸運,這就是妳。

You have my sweet caress . You share my loneliness .

You are my dream come true . That's what you are .

妳有我甜蜜的愛撫,妳分享我的寂寞。

妳是我的美夢成真,這就是妳。

Heaven and heaven alone . Can take your love from me .

'Cause I'd be a fool . To ever leave you dear .

And a fool I'd never be .

天堂只是天堂而已,可以從我身上拿走妳的愛嗎?

只因我是個傻瓜,曾經離開妳親愛的。

是一個傻瓜不會去做的。

You are my destiny . You share my reverie .

You're more than life to me . That's what you are .

妳是我的真命天女,妳分享我的夢想。

對我來說妳更勝過我的生命,這就是妳。

You are my destiny . You share my reverie .

You are my happiness . That's what you are .

妳是我的真命天女,妳分享我的夢想。

妳是我的幸運,這就是妳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    柳丁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()